Printvenlig version af siden
billedebillede

Vi er Danmarks største forening af Kranio-Sakral Terapeuter og optager medlemmer fra alle skoler i Danmark.

Foreningen har til formål at repræsentere og varetage medlemmernes faglige interesser, at arbejde for at højne den faglige standard, samt sikre et højt etisk niveau.

Foreningen er af Sundhedsstyrelsen godkendt til at registrere sine medlemmer i henhold til lov nr. 351 af 19. maj 2004 "Om en brancheadministreret registreringsordning for alternative behandlere", hvorved medlemmerne kan anvende titlen: Kranio-Sakral Terapeut Registreret Alternativ Behandler (KST RAB).

Med de samme krav og vilkår godkender foreningen autoriserede sundhedspersoner, hvorefter disse kan anvende titlen Kranio-Sakral Terapeut Sundhedsautoriseret (KST SA). Vi gør opmærksom på at sundhedsautoriserede behandlere er under Sundhedsstyrelsens tilsyn.

Læs om de forskellige typer medlemsskaber her

Er du interesseret i at melde dig ind i foreningen?

Her kan du læse, hvad du kan få ud af dit medlemskab af foreningen. Læs mere...

Vælg en kvalificeret behandler

Vælg en Registreret Alternative Behandler/Sundhedsautoriseret og godkendt Kranio-Sakral Terapeut. Læs mere...

Er du allerede medlem?