Printvenlig version af siden
billedebillede

Vi er Danmarks største forening af Kranio-Sakral Terapeuter og vi rummer medlemmer fra samtlige skoler i Danmark.

Foreningen har til formål at  varetage medlemmernes faglige interesser og arbejder for at højne den faglige standard, samt sikre et højt etisk niveau. Foreningen har bemyndigelse til at RAB registrere sine medlemmer efter Sundhedsstyrelsen Lov af den 19. maj 2004 om brancheadministreret Registreringsordning for Alternative Behandlere.

Du kan blive medlem af Foreningen af Kranio-Sakral Terapeuter, når du har taget 2 kurser i Kranio-Sakral Terapi. Hvert kursus skal minimum have en varighed af 32 lektioner. Ønsker du at blive medlem af Foreningen af Kranio-Sakral Terapeuter klik her: Ansøgning om medlemsskab.

Er du interesseret i at melde dig ind i foreningen?

Her kan du læse, hvad du kan få ud af dit medlemskab af foreningen. Læs mere...

Vælg en kvalificeret behandler

Registreret alternative behandler (RAB) er en beskyttet titel. Denne gør det lettere at finde en kvalificeret behandler. Læs mere...

Er du allerede medlem?